Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 7 februari 2011

STUPID!

Igår kväll så gjorde jag något så otroligt dumt. Jag bråkade med den jag älskar mest på hela jorden.

vilket betyder att denna måndag börjar på ett otroligt pissigt sett!

sitter och skriver lite på Tenta. Koncentrationen är ju inte på topp precis.
ska på föreläsning på eftermiddagen. träning ikväll. just nu känner jag inte för att träna. men jag vet att jag måste. motivationen till träning suger just nu.

Året som började så himla bra har börjat rasa ihop igen. Jag vet inte vad jag gör för fel.

FAN I HELVETES JÄVLA SKIT!

1 kommentar:

  1. Ni blir samms snart igen ska du se, man bråkar alltid med dom man älskar av någon anledning..

    SvaraRadera