Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 1 februari 2011

Tenta Skrivning AB!

om någon äger det företaget, vänligen kontakta mig, jag behöver er hjälp! ;)

Februari idag då! Nej dra mig baklänges, Nu går tiden alldeles för fort. Lillebror skulle igentligen vara född idag, men han ploppa ju ut lite tidigare. Kanske därför han älskar plopp?

nu är det Tenta skrivning som gäller. Har börjat komma igång lite nu. känns skönt. ska ner till skrivstudion på Torsdag iallafall tror jag. Om det inte lossnar totallt! men det tvivlar jag starkt på. Skadar inte att få lite hjälp och tips. alla mina ny bekantskaper som jag hänger med i skolan stressar som fan om denna jävla tenta! Dom lyckas ju smitta av sig lite på mig. Det gillar jag inte! för jag vet ju att det är då det blir stop i min hjärna.

Så håll käften allihopa! som min älskade lillebror snällt skulle ha uttryckt sig. :D



Händer lite andra saker i min omgivning som liksom tar bort mitt fokus från studierna just nu. Jag kan inte prata om det. Det är privat. Det är hemskt. Men vi ska ta oss igenom det. Det är det vänner är till för, att hjälpa till att bära bördan i svåra stunder.
Du ska veta att jag älskar dig, mer än du nånsin kommer att förstå.

2 kommentarer:

  1. Hihi Freddan är så cool, han säger alltid vad han tycker :)

    Jadu Anna tänk om allt vore lätt, vad skönt det skulle vara.

    SvaraRadera
  2. Haha fluffen, då får du bli tuffen :p

    Vi är hemma så det är bara att hör av dej innan du planerar att åka in :)
    Haha det är väl ingen super stor ap-tung skrivare? :p
    Nädå inge brådis inte, tänkte skriva ut ett par cv och bege mej ut på jobb jakt nere på stan nästa vecka om vädret tillåter :)

    Haha så våran bil är inte den enda som strejkar med både det ena och andra :p
    Men snart snart snart är det vår och så kan vi ta med oss fika och gå ut och leka :)
    Jag har lovat Riva att tant Anna säkert vill spela fotboll med honom i sommar, han tycker det är super kul :)

    SvaraRadera