Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 31 januari 2011

Våga Vägra Måndagar!

varför i hela fridens namn ska man vakna halv 6 på morgonen och sen inte somna förän 10 minuter innan klockan ringer! Så jävla irriterande. Drömde en skitbra dröm ju i 10 minuter! tänk om jag hade fått drömt färdigt den, de var en sån dröm som man aldrig vill vakna ur!

aja så är det, får väll sitta o dagdrömma lite i skolan då. :P

idag är det lång dag. 9:15 - 16:00. sedan hoppas jag böckerna är framma så jag kan hämta ut dem på vägen hem. för då blir det bara att byta om och dra iväg till Stora Sundby och lite härlig fotbollsträning! UNDERBART!

Hem läsa läroplanerna tills imorgon.

Jaja, nu ska jag väll ta och fara iväg då.

Mot oändligheten och vidare!

3 kommentarer:

  1. Tack anna! =)

    Haha ja du det har du så rätt i!

    SvaraRadera
  2. Heej du, nu börjar vi bli friskulinus här hemma så om du vill komma och leka någon dag :) vi snorar och hostar fortfarande men :p
    Sen skulle jag fråga om det kunde hända sej som så att du är stolt ägare av en skrivare? eller om du vet någonstans där man kan skriva ut utan att behöva betala 2 kr per papper :P
    Tänkte gå på jobbjakt men jag kan ju inte skriva ut cv någonstans..

    SvaraRadera