Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 23 januari 2011

Grattis Lillebror!

I Dag den 23 Januari blir min pluttiga lillebror 17 år!

Shit vad gammal jag är!

Jag minns kvällen han föddes. Jag och storebror hade vart på kalas hos min kompis Anneli som hade fyllt år, Storebror fick följa med då hennes storebror och Min storebror var kompisar. Våran morbror hämta oss där och så åkte vi hem till Mormor. Sedan ringde telefonen och mormor kom in i vardagsrummet och berätta att vi fått en lillebror!

ja nu har 17 år sprungit förbi. Jösses säger jag bara!

1 kommentar:

  1. Ja usch va tiden går fort, alldeles för fort ibland!
    Snart är vi tantisar som klagar på att allt var bättre förr :p

    SvaraRadera