Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 20 januari 2011

Torsdag


Jahapp!

igår eftermiddag sprang jag först runt på stan. Skulle till banken blandannat. Chomper var på trimmet. på stan hittades inte det jag sökte så jag for vidare mot TP. där blev det mat och en sväng här och där, även där hittades inte det som söktes, Mina skor skulle dock komma in under nästa vecka förhoppningsvis. :)

Idag har jag och Chomper promenerat runt här och där, har spenderats en hel del timmar utomhus. :)

Sedan håller jag äntligen på med min T-shirt som jag har funderat på sen Århus. Måste in och köpa Grå märkpenna imorgon så kommer detta bli toppen, hoppas jag. :D

när det inte funkar att skriva ut den i storleken man vill ha från Datorn, då får man rita sin egen. och gör man det med vattenfast märkpenna så borde det funka!

Det är värt ett försök iallafall. :)

Så imorgon blir det nog frissan, införskaffa märkpenna. kankse ny T-shirt också. sen kanske det blir en tur till IKEA också.. får se vad som står på schemat.


Nu ska jag iallafall strax få lite mat i magen. :)

här bjussar jag på en bild.. typ så här kommer T-shirten att bli. om man tar bort det som står i färgat på sidan där. ;)


1 kommentar: