Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 6 januari 2011

Städning och annat gos!

Har idag bäddat om i sängen, lagt på madrass överdraget jag fick i Julklapp och nya sängkläderna.. Mycket stiligt! har nytt täcke också. hoppas det inte blir för varmt, då får jag byta till det tunnare.

Kändes som om jag har hostat färdigt nu. =)

Nu fattas det bara att åka till IKEA och inhandla överdrag, så kommer detta bli skitbra!

Men eftersom det är värsta snöstormen ute, så väntar vi med det.

Ska Prova lillebrors kinect senare. se om det var en höjdare eller inte. Bortskämd är han, den lille skiten. :P

Känner mig Väldigt Vuxen Just nu av någon anledning. :P Känner verkligen att starten på 2011 har varit grym!

Hoppas detta får förbli ett grymt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar