Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


lördag 29 januari 2011

Det börjar lika något!

Det börjar likna något! problemet är att jag inte har någon stol till skrivbordet. :D
ska även införskaffa soptunna!

Annars blev det riktigt bra! Är sketanöjd!

har även pluggat lite fast det är lördag. Men jag tänkte att jag säker far till staden i morgon och då är det bra om jag har hunnit läst lite. för på måndag är det heldag och sen fotbollsträning så då hinner jag ju inte plugga så mycket tills på tisdag. :(

känner mig inte speciellt party sugen. så det blir nog att spendera kvällen hemma.

hinner fixa lite med saker o ting då som ska göras. ska börja med T-shirten till Megumi. hon fyller i februari så det blir ju en perfekt födelsedags present. :)

Hoppas ni har haft en behaglig Lördag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar