Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 25 januari 2011

I'm a rookie!

så förfest hos christoffer!

där fick ve otroligt "fina" hattar med våra namn på. vi var fler än vad faddrarna hade trott. vi sjöng sånger ramsor, skålade och förde ett jävla liv. sedan fick vi ett papper med uppdrag. där man skulle samla prickar till sin fina mössa. flest prickar på Lördag är den bästa rokkisen, alternativet den galnaste. :D

en bit in under festen kommer tjejen som är ordförande in med två toapappersrullar och säger. ta nu papper så ni klarar er hela kvällen.

en av rookisarna bakom mig säger. Va är det sant!

det hela gick sedan ut på att man för varje ark man tagit skulle berätta en sak om sig själv. :D

fanns några riktigt härliga typer där, en snubbe som Hette Stefan bland annat. fanns några ordentliga muppar också.

Men så är livet.

Idag startar min första kurs. Efter det blir det stadsjakt med sjuksyrrorna och veteendevetarnas Rookisar. Har ingen aning om vad det handlar om. Men vi får väll se!

kan säga att jag åkte hem igår efter förfesten. gick aldrig in på harrys. var hemma vid tio. men det var så mycket intryck o grejjer från dagen plus att jag nog var övertrött redan att jag inte somna förrän typ 4-5 på morgonen.. vaknade 8:30 igen.

Känner mig allmäst seg i huvet.

Men nu är det en ny dag med nya möjligheter!

Hejs!

1 kommentar:

  1. ååå va roligt :)
    får se om man ser en Anna i strut på stan då :p
    Fick ni overaller också?

    SvaraRadera