Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 24 januari 2011

uppropsdagen Del 1

Oj oj oj!

hemkommen efter uppropsdagen på högskolan. Skallen är sprängfylld med info.
Faddrarna är underbara, de tar jättebra hand om oss. missade dock rundvandringen. men jag ska nog klara mig.

Idag skippar vi fotbollsträningen och drar på fest i stället!

Fy fan det är bara måndag idag och jag vill redan ha helg!

vad har jag gett mig in på egentligen?

Men jag har bestämt mig för att ha förbaskat roligt! Det är en nystart, och det då börjas med förfest hos en av faddrarna och sedan ner för välkomstfest på Harrys. Då ska jag banna mig hänga på!

Ska man lära känna nya människor då får man väll ta vara på chansen eller hur?

Kommer berätta mer en annan dag. Just nu behöver jag varva ner lite. sedan bär det in mot staden igen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar