Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 14 januari 2011

Freeeeedag!

Idag ringde klockan vid 8. då var det dags att flyga upp, ut med Chomper käka frulle och sedan hoppa i bilen och in till först hållsta och tanka, sedan skogstorps konsum där de inte hade det jag ville, så då blev det vidare till Coop och köpa glasspinnar och Choklad.
Hem ut med Chomper in i duschen och sedan iväg till skolan för att säga tack och hej och kramas med alla barn. 5:orna var inte där så jag får väll gå tillbaka nästa vecka och säga hejdå till dem också.

har troligtvis lite jobb i sommar, och under tiden jag pluggar också om jag vill och har tid.

Men just nu känns det bara skönt att gå vidare. :) fick presentkort på Stadium och en himla massa Choklad, och jag som skulle lägga ner godiset ett tag. :D

Men eh, va fan! Man lever bara en gång!

Imorgon blir det till att baka tårta igen då.. då blir det kalas igen..

Hoppas ni haft en underbar Vecka! min sprang förbi!

Hejs!

1 kommentar:

  1. Då får vi hoppas att allt fungerar bra och rullar på så blir vi "fika kompisar" :P haha nu när man är "äldre" träffas man ju oftast och fikar.

    Hoppas vi hinner ses nån dag snart, det blir så långt mellan varje gång.

    SvaraRadera