Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


lördag 8 januari 2011

Regn??

Japp jag överlevde 2 timmar i fågelholken. inte så farligt var det att sitta där.. sista halvtimmen var lite dryg dock.. Men jag sålde 2 Bingolotter! det ni! :D

Men va fasiken det regnar ju ute! Skithalt är det/lär det bli. så gå/kör försiktigt därute..

har jag sagt förut att jag Gillar Rasmus Seebach? det gör jag iallafall, riktigt go musik! =)

Är allmänt uttråkad just nu. handbollsforumet funkar inte heller, sidan har pajjat. har varit så sen igår eller förrgår.. skittråkigt!

igen inne på skypen just nu heller. orkar inte göra nått vettigt heller. Regnet drog verkligen ner mig som en rullgardin. vill ju ha sol och energi!

Undrar om det blir IKEA imorgon.. skulle vara kul att komma iväg ifrån hålan här ett tag. :P

tänkte kolla hur lång tid det tar att åka till Västerås också, har ju tänkt att fara dit på lite handbolls matcher. :)

vill se Sävehof när dom är där och Lugi, Kari-Anne Henriksen har ju börjat spela där! =)



Ikväll blir det en kväll i TV soffan tror jag. :)


Näe nu får det nog räcka för idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar