Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 28 januari 2011

Vem fan tror att jag är en Älg?

så låter en textrad i en av sångerna vi sjunger på rookies festerna. Den har liksom fastnat i mitt huvud.

Nu är det Äntligen helg! Imorgon är det fest. Funderar på att gå på den. Men ikväll ska jag nog hålla mig hemma. Ta det lugnt. Måste nog möblera om i mitt rum också. skulle behöva sno tillbaka mitt skrivbord från storebror. Behöver ha nånstans att sitta och plugga. Får väll diskutera det med övriga familjen när de kommer hem.

Idag hade vi genomgång på det jag läste i boken igår. vilket var lite tråkigt, att sitta och lyssna på när man redan visste det mesta. men det är väll bra med repetition antar jag.

så gick vi igenom lite av Tenta vi ska skriva. kommer nog bli bra. har några frågetecken i huvet men det ska vi nog kunna ta reda på. Så just nu är det lugnt.

Kan sammanfatta denna första vecka på högskolan som Otroligt rolig! Känns verkligen som om jag har 3,5 spännande och intressanta år framför mig. Ska bli kul att lära känna alla människor lite bättre också.

Aja. Nu ska här börjas fundera över hur fan jag ska få in ett skrivbord här. och om jag kanske ska börja läsa igenom lite av det som ska läsas tills måndag o Tisdag. Vi får väll se vad jag hittar på.

Hejs!

2 kommentarer:

  1. Gör ni inget annat än har party på högis? :P låter ´super roligt, hade med velat gå högskola, surt att man skolkade bort mycket av betygen i skolan :( sånt man får sota för senare i livet när man blivit vuxen.

    SvaraRadera
  2. haha ja men den ser ju super härlig ut :D
    vart i sthlm ska affären ligga, kanske står på hemsidan.
    Vi ska ju till sthlm i Mars och titta på bebisen :)

    SvaraRadera