Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 7 januari 2011

kortis dag! =)

blev en kortisdag på jobbet som avslutades med glass! =) haha sötisungar! hade 4 tjejer idag. vilket gäng! helt galna var dom.. for både högt och låkt.. fick fixa fram lite pyssel så de skulle hålla sig lugna medans jag fixade fram mellis.. sen var det full rulle igen.. sen kom föräldrarna, och då hade jag ju lovat att de skulle få glass. så då var jag ju tvungen att bjuda dom små liven på glass också.

Eh det var en bra dag. inte så långtråkig som jag trodde den skulle bli. :)



Hittade löparskorna förresten, och mina inomhus fotbolls skor.. så detta blir bra! Där tjänade jag lite pengar på att inte behöva åka och köpa några! YEY! :D

Nej Nu ska jag bara slappa reseten av dagen.. Rikke loggade in på skype nyss so ska ta och snakka lite med henne!

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar