Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 3 januari 2011

3 januari

Idag har jag inlett min sista Jobbvecka på ett tag. Det känns både Härligt och lite sorgligt!

Trött som fan var jag också.. bara för att jag var tvungen att gå upp 5.45 så somna jag inte förrän klockan 3. Skitbra!

Kom hem skapligt.. somnade vid 2 och mamma väckte mig 15.20.. så nu har jag käkat lite mellis så jag skulle få i mig lite energi.. Bytte arbetstid mned maud så jag får lite sovmorgon i morgon istället, för annars så skulle jag öppna i morgon också och då hade jag vart en zombie!

Var riktigt duktig på Jobbet idag, fick leka vaktmästare, för de vi har, de är ena riktiga klåpare, lagade ett hyllplan i "spelskåpet" så nu sitter de i höjd så barnen faktiskt kan nå de spel de vill ha så de inte bara slänger alla på botten och det ser ut som katastrof efter 1 vecka.

Senare bär det av till Stora Sundby! ska bli så jäkla kul o träffa Tjejerna, Tråkigt att jag inte får träna.. Men det får bli Nästa vecka. Bättre att bli helt frisk så jag inte får lunginflammation igen.

Får se om vissa Känslor finns kvar, ska bli riktigt spännande!

Måste försöka ta mig till Ikea snart också. jag har 2 veckor på mig sen innan skolan börjar, och jag känner att listan med saker att fixa bara växer och växer. :D Men det ska vi nog kunna lösa. :)


Nej nu ska jag snart ta ut Hunden en sväng.

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar