Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 11 januari 2011

Tisdag

Ja nu har vi hunnit med, Promenad frukost och surfat runt på nätet.

Är lite hostig idag.. tack vare träningen igår, men så får det vara. För det behövdes ett träningspass.

Kroppen är lite öm idag. Kroppen kommer vara ännu mera öm i morgon. :D

Idag ska vi hinna fixa present åt mamma vilket betyder en sväng till stan. Innan dess blir det en rejäl promenad med Chomp-Chomp.


Fick Brev från Tyskland igår! Oh underbara vänner, vad glad jag blir! :*


det är så mycket som ska fixas, men allt jag vill just nu är att gå och lägga mig. :D

aja får se vad som ska fixas härnäst..

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar