Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 5 januari 2011

Sista dagen på jobbet!

Har nu jobbat min sista dag på ett tag. eller ja, jag kommer säkert att "vicka" lite då och då. Men idag var sista dagen på mitt Vikariat. Fick ett jättefint kort av 2 små tjejer som de hade gjort hemma, deras söta lillasyster hade gjort en teckning av mig också. Usch vad jag kommer sakna alla gullungar.

Det hade ju kommit Ännu mera snö, så snövallarna på Skolgården var ju enorma, då passade vi på att gå ut och först leka kurragömma igen, sen for vi bara runt i snövallarna, jag var helt svettig. Jag passade på att låna de 4 äldsta barnen på dagis, så de också fick komma ut o spring av sig lite, det var uppskattat att fara runt på skolgården, för de ville inte in och äta mat sen. :P när jag var in med en T3:a sen så satt de nästa och sov vid matbordet. :D Leka med Anna är jobbigt. Men det känns helt rätt att börja plugga nu så jag kan få jobba med de små kottarna på riktigt sen. För jag saknar verkligen att jobba bland de minsta, Även om jag gillar mina fritidskottar också.

Det var iallafall en jättebra sista dag på jobbet, fullfart hela tiden. :)

ska gå ner till skolan på Tisdag tror jag och säga hejdå i alla klasserna och käka lite glass kanske. blev ju sjuker innan jul så jag han ju aldrig säga ett hejdå då.

Så nu är det ledighet i över 2 veckor igen, men som jag skrev en dag tidigare, det finns en hel del att göra. Ska framför allt komma igång med lite träning, inte bara på fotbollen, utan hemma också. Chomper behöver komma iväg till trimmet och jag skulle behöva en ny frilla jag med.

Böcker ska inhandlas, Banken ska få ett besök och gärna IKEA också.

men Idag blir det slappt, imorgon börjar vi beta av listan.

rummet behöver sig en rejäl städning efter allt hostande och hackande här inne.

Måste kolla om jag har några löparskor som ligger o dammar någonstans också, men det är väll tveksamt.

Känns verkligen underbart, känns som om livet börjar på allvar nu på nått sätt, i vilket fall som hellst.

JAG GILLAR'T!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar