Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 18 januari 2011

Tisdag!

Ja men visst, vad är det som händer, vakna utan träningsvärk!!
Men shit vad kul det var att träna igår. 2 timmar sprang förbi, eller så var det vi som sprang i 2 timmar. :P

Nu är jag inte lika förvirrad i huvet längre, jag vet vad jag vill, det tråkiga är bara att jag inte kan få det jag vill. Men jag tänker inte ge upp hoppet riktigt än.

Skulle faen behöva ut och hacka is på uppfarten, för nu är det inte roligt längre..

Näe Man får väll ta och använda dom där undangömda musklerna lite idag också kanske.

har iallafall varit duktig och diskat på morgonen. så lite nytta har jag gjort, för den där kraxpellen däruppe han gör fan inte många knop!



Näe nu vill säker Chomper snart ut igen. så simma lungt!

Hejs!

2 kommentarer:

  1. Ja vi får hoppas på det :)
    När kommer du in till stan då?

    SvaraRadera
  2. Vi hade ju fullt upp idag vi med.
    Synd att vi inte kunde följa med till TP och käka, hade varit trevligt :)
    Men vi får ta en fika el nåt nån dag.

    SvaraRadera