Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 9 januari 2011

isgata!

Snacka om Isgata ute! skulle tagit skridskorna på i morse innan de han sanda "stora" vägen.. våran grusväg lär ju inte bli sandad förrän imorgon, om vi har tur..

halka runt som Bambi på morgonen.. Men sen sanda dom så då kunde Chomper o jag ta os en rejäl lunchpromenad i solskenet. Mysigt!

ska nog ta och prova motionscykeln också.. Skulle ju inte skada att få igång träningen nu.. Lungorna kändes riktigt bra under promenaden idag.. Hoppas kunna träna rejält imorgon. :)

Blev inget IKEA idag heller. :P får se om jag någonsin tar mig iväg till det där stället. :P

Men det var ju skidor på TV. :P


har ätit äpplepaj med vaniljvisp.. lite gott var det iallafall. :)

Trött är jag idag också. Nu är det bara 2 veckor kvar till allvaret börjar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar