Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


lördag 29 januari 2011

Ommöblering pågår!

Japp! Då ska här utan att tas ut några andra möbler i rummet klämmas in ett skrivbord! =)

Går alldeles utmärkt, förutom att Storebror inte plockar bort sina saker så jag kan ta tillbaka mitt skivbord. så just nu ser mitt rum ut som en tornado eller två varit och Hälsat på.

Chomper tog det hela med godan ro och La sig och sov på min tröjja på Sängen.. Bryr sig inte ett dugg om att jag släpar och flyttar och överöser sängen med grejjer. Bara de inte nuddar honom och hans "gosepolare" så är han nöjd. Det där med att städa har ju aldrig varit hans grej. Då passar han alltid på att sova en stund.. Konstigt det där. Han blir liksom alltid stört trött när det ska städas.

Jaja han är som han är den där lilla skrutten.

Blir nog inget stadsbesök idag. Har fått nått jäkla magknip efter frukosten också. Känner mig allmäst hängig också. kan vara eftertröttheten. Hade ju velat gå på partyt ikväll. Men om inte magen ger sig blir det nog att vara hemma och vila. Har ju ingen lust att bli sjuk nu. var ju för fasiken sjuk hela december så nu får det banne mig vara bra ett tag.


hoppas jag kan få det förbaskade skrivbordet snart så jag kan få fixa färdigt!

Nej ska kanske gå upp o ställa mig o hoppa i dörrhålet hos han bara för att jävlas lite extra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar