Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 4 januari 2011

I'm scared yes, shitless!

Idag är det Tisdag. näst sista dagen på jobbet startar om 50 minuter. Men det var inte därför jag är rädd.

Jag for ju iväg till Underbara Stora Sundby igår. 4 tjejer på träning var väll inte lika underbart. eller ja 5 med mig då, men jag har ju träningsförbud. Men Tomas drog med mig ut i kylan och in i hallen senare så jag blev kvar där ett tag kan man säga. och glad är jag för det. skönt att umgås med lite vättiga människor för en gångs skull. Jag gillar verkligen mina Ungar på jobbet, Men Personalen har ju en medelålder på ca 75år. Blir lite jobbigt i längden.

iallfall tillbaka till Sundby, Där Det börjades med en löprunda som uppvärming följt av intervaller och sedan promenad tillbaka till "hallen" vilket är ett Förbannat litet ställe när man är van att fara Runt i Hulta. där vart det en liten match. sedan när det var drickpause så blev det så mycket prat så det blev ingen mer match. Tjejerna som dock är helt grymma valde själva att köra lite styrka sen, Medans jag satte mig i bilen och for hem.. på måndag är det min tur att träna., och Jag kommer att dö. De som känner mig vet ju att löpning inte är min starka sida. Jag blir ju anfådd bara jag ser ett par löpar skor.

Men i år har jag gett mig fan på att jag ska köra på. Jag får väll ramla ihop i en jävla hög då, men det är fan tillåtet att bli trött. för iår är jag laddad, jag är taggat, och det var fan längesen jag var.

på Lördag ska jag jobba lite också. Sitta i nån lottkiosk utanför ICA i Sundby, vilket enligt mina lagkamrater är rena rama pesten.. 2 timmar i en fågelholk ska jag väll överleva.

näe Nu kom Chomper in här och kräver att få en promenad. så det är väll bäst att jag kilar vidare!

Ha en bra Tisdag!

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar