Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 10 januari 2011

Jag lever, Jag lever!

Första träningen av många är avklarad.. Fixade nästan hela. Lungorna sa ifrån sista halvtimmen, så då joggade jag lite istället. Men 1,5 timmar är jag helt klart nöjd med. :)

Imorgon lär det göra fruktansvärt ont överallt! Vad härligt det kommer vara! Lär ju bli lite Cykelträning imorgon. långpromenad med Chomper, Ev sväng på stan, och kanske ett styrkepass. Om Lungorna godkänner.

Just nu hostar jag, som jag alltid gör efter att ha varit i en gympahall, pallar inte luften därinne riktigt.

Tjejerna är ju helsköna i laget, Tomas också för den delen, det blir många skratt. :)

iallafall. Nu ska det bli Rigtigt skönt att få sova!

godnatt!

1 kommentar: