Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 7 januari 2011

Fredag hela veckan?

Näe inte riktigt! idag blir det jobb igen då.. jag som hade tänkt Ikea idag, men så blev det inte. kanske söndag då? ska ju iväg till Sundby imorron o "jobba". Sen blir det nog en sväng till stan, eller TP. måste verkligen kolla efter löparskor, har inte kollat i garderoben om jag har några än, jag tvivlar. :P

pratade en hel del med delar av Danmarks gänget igår, oooooh vad jag saknar Danmark och våran camping just nu! men men bara typ 8,5 månader kvar. :D

jo kan hälsa att det nya täcket var alldeles underbart.. sov så gott inatt, även om en viss dröm var helt galen, men det gör mig inget. :P

Näe om 1 timme ska jag infinna mig på jobbet. Ska nog ta och försöka göra något vettingt nu då. leta löparskor kanske? :P

ha en bra fredag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar