Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 17 januari 2011

Hej Hej Måndag!

först kan jag tala om att käka müsli och nysa samtidigt inte är någon höjdare!

sen kan vi ju ta lite om helgen.. Mamma skulle ha kalas i lördags.. vilket betydde att det vart att gå up tidigt, städa rummet, köra iväg till coop, hem baka tårtor. :)
fastrarna och kusinerna kom först. och morbror såklart.. då käka vi mat och hade trevligt.. sedan kom farfar kerstin, kerstins sån Håkan, hans tjej Thessan och så lilla Wille. Wille tyckte det var skitkul att leka med Chompers pipleksaker. Chomper var dock lite orolig och gick efter wille och höll koll på honom.. Men när Wille fick tag i Chompers godisboll ( en sån där activitetsboll som vi lägger valpfoder i) som han älskar då tyckte Chomper det var nog.. så När wille satt lite på huk och lekte med den där, gick Chomper fram väldigt försiktigt, prta försiktigt bort den med tassen, sedan tog han bollen i munnen och sprang iväg. :D ingen får ta Chompers godis! :D

när folket hade begett sig hemmot så gick jag ner i mitt rum och kolla på nån taskig film på 4:an och snacka lite med Pauline på skype.

Det skulle jag inte ha gjort, för nu är jag allmänt förvirrad igen i huvet! så jobbigt allt ska behöva vara ibland. USCH!

igår satt jag o kolla på film hela dan typ. behövde inte tänka ett tag. :P

idag har jag ringt och fått tid så Chomper Äntligen får trimmas. Blir på Onsdag. :) vilken lättnad, trodde jag skulle behöva vänta typ 2 veckor till.

Vet inte om jag ska försöka ta mig ner på stan idag också. eller om jag ska vänta med Det.

Har träning ikväll. :) kommer väll att vara död i några dagar sen igen. :D

Chomper verkar vilja gå ut igen, det är ju så jäkla halt bara! så han får banne mig vänta ett tag till.

hoppas ni får en bra dag. detta är min sista lediga vecka innan allvaret börjar.. ja just ja, det ringde en trevlig liten Malin och hälsa mig välkommen till utbildningen. det var trevligt. :)

Näe nu ska jag ta och pyssla vidare här hemma.

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar