Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 30 januari 2011

Handbollssöndag!

Just nu rullar VM finalen på TV. Hoppas Danmark vinner, vore rätt åt de där självsäkra dryga fransmännen. :D

Idag har jag införskaffat en soptunna, det ni!

Har tänkt att kidnappa ner stolen till mitt rum när Henke inte är hemma. :D

Hoppas hoppas hoppas mina böcker kommer i morgon så jag hinner läsa allt tills på tisdag.
och så att jag kan läsa igenom allt så jag kan börja på Tentan.

Imorgon är det alltså seminarium om VFU:n ( verksamhets förlagd utbildning) ska ha VFU vecka 11 och vecka 18,19. vet inte vart jag hamna än. har valt ut några ställen så får vi se vad slumpgeneratorn skickar mig. hoppas att ha turen på min sida och hamna på ett bra ställe. :)

Mamma var magsjuk i natt. hon mår bättre idag dock. så jag hoppas verkligen att vi andra klarar oss. Jag måste klara mig tills på onsdag iallafall. sen kan jag godkänna att bli sjuk. ;)

Nu är det strax mat, Köttfärslimpa! YES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar