Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


lördag 8 januari 2011

fågelholksposition

Om en timme ungefär så är jag i bilen på väg mot Sundby, där blir det att inta fågelholksposition och avlösa Linda.

vadan är nu detta, undrar ni säkert nu..

jo jag har ju berättat tidigare i veckan att jag ska jobba lite för klubben. detta gör man bland annat igenom att sitta i en såkallad lottkiosk, jag kallar den för fågelholken. :P där ska jag då sitta i sisodär 2 timmar och sälja Bingolotter och några andra föreningslotter eller vad det nu var för något.

Spelar nån verkligen bingolotto fortfarande?

aja så ska jag iallafall spendera första halvan av min dag.. mitt pass är mellan 12-14.

får se om jag tar en sväng förbi TP efter det.

beställde mina första 2 böcker inför skolan igår! känndes lagom spännande, tittlarna på böckerna fick en ju inte direkt att hoppa upp och ner av förtjusan. men men, vi får väll hoppas att jag lyckas plöja igenom några sidor innan jag somnar. :P

Näe undrar om vi har någon Termos, funderar på om jag ska koka ihop lite varmchoklad och ta med till fågelholken. Folk säger ju att det blir förbaskat långtråkigt att sitta där och uggla.

ja ska nog gå upp o spana läget.. ska nog käka en smörgås också, för nu är filen och müslin uppäten!

Jag får då ta och önska er en trevlig Lördag. Har ni inget att göra så ta en sväng förbi holken utanför ICA i Stora Sundby och köp er en bingolott!

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar