Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


lördag 19 februari 2011

Lördag

ska snart fara iväg mot sundby och byta av Lotta i fågelholken.
Blir till att ta med skolarbetet så kan man plugga av tiden där inne.

ska nog fixa lite varm choklad och ta med mig också. kan vara bra att få i sig nått värmande.


Ha egentligen inte så mycket att skriva såhär just nu. det kommer säker en liten uppdatering senare idag.

2 kommentarer:

  1. Ja det blir en Noah, Marit fick bästämma för jag hade inte direkt något pojknamn som jag tycker mycket om, på vilkoret att det hade blivit en Rosalie om det var en tjej :)

    När ska vi ses igen då? Blir så sällan man hinner träffas, lite tråkigt det där :/

    SvaraRadera
  2. Ja förstår det, men du har ju disiplin på dej själv eftersom du tar tag i sakerna och gör dom :)

    SvaraRadera