Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 8 februari 2011

Aj Aj Aj!

Träningsvärk AB! är mitt nya företag jag jobbar på idag. Jävlar i helvete vad skönt det var att träna igår. Få Spring långt så in i helvete, Men jag orkade hela vägen med några små steg i gång takt för att hämta andan. Mycket Stolt! sedan blev det fotboll som alltid är lika roligt!

Skönt att få rensa huvet! Är på otroligt bra humör efter det!

Skolan var rolig idag. dock har jag upptäckt att jag har alldeles för lite text nu i min Tenta vilket betyder att det blir att skriva så det ryker!

Ska klämma i mig lite Yoghurt och müsli, Min fil var gammal så jag fick ta yoghurt vilket i min mening inte är lika gott!

aja ska väll ta och koncentrera mig på min tenta nu så den kan bli klar nångång!

Heja Heja Anna!

hemplugga onsdag och torsdag. Målet är att Tentan ska vara klar på Fredag!

Nu Köööööör vi!

PS. JAG ÄLSKAR ATT SOLEN SKINER!

1 kommentar:

  1. yoghurt är godare än fil :)
    håller med om att det är hur härligt som helst att solen är frame :)
    vi får ta och komma ut till dej nån dag :)

    SvaraRadera