Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 17 februari 2011

omotiverad

Just nu är jag väldigt omotiverad till att plugga. har massor som skulle behöva läsas. Men det finns liksom ingen motivation just nu. Vilket suger! :D

imorgon ska jag iallafall träffa Ida. vi ska fara runt med sånadära soppåsar. och på lördag så fick jag ta ett pass i fågelholken igen. Fridi Jobbar så jag sa till Thompa att jag kunde ta det passet om han inte hitta någon annan, jag har ju egentligen gjort mitt pass redan. men men, nu ligger jag ju på plus. :D

Vi är ju inte överdrivet många på träningarna. Men det är ju så fruktansvärt Roligt! min bollteknink börjar komma tillbaka igen också. och kondisen börjar nog bli lite bättre. Sen är det skönt att komma bort och tänka på lite annat också. :)

annars blir det mycket plugga av i helgen, har ju som sagt massor att läsa, bara att köra igång inför nästa Tenta. Lämna in en uppgift idag till KLOK kursen. så snart kanske poängen börjar rulla in. Hoppas jag blir godkänd på Tentan också.

Man måste ju hela tiden ha ett visst antal poäng för att kunna komma in på nästa kurs och för att få pengar från CSN. sen måste man ju klara alla Tentor innan man får sin examen. Så det gäller att ligga i.

Ska väll börja kolla lite på Lägenheter igen. Skulle ju vara smidigare att bo i stan. Men egentligen så vill jag ju inte. :P

Jaja tillbaka till de förbaskade bökerna..

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar