Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


lördag 5 februari 2011

Lörrrda!

idag är planen som så att det är handbol klockan 15:00! Leipzig - Larvik! Som Vanligt är nästan hela handbollsgänget i Arenan och skriker sig hesa och har det svinkul och jag sitter hemma framför datan och tittar. Sån't är livet ibland. det beror på vad man prioriterar. Jag prioriterar att få ihop mitt liv så att jag om några år kan fara runt och kolla handbollsmatcher här och där jag också! :)

Ska Även Besöka familjen flyttkartong idag. ÄNTLIGEN! det blir alldeles för länge i mellan! Usch vi är dåliga på att träffas, alltid är det något ivägen.

Så Nu blir det nog till att duscha och käka frulle!

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Ja vi är alldeles för dåliga på att ses, vi måste göra något åt det :)
    Det var iaf trevligt med lite besök :D

    SvaraRadera