Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 9 februari 2011

Shopping

Idag skulle lillebror till Syo. Jag passade på att hämta mina glasögon. sen blev det lite Shopping. Jag skaffa en kompaktkamera. så nu kanske man snart kan börja fylla bloggen med lite bilder också. det blir ju inte att man släpar med sig systemkameran överallt. Jag älskar min systemkamera. Den är super. Men den stoppar man ju inte bara ner i fickan när man ska ut på promenad direkt.

Sedan blev det en ny tunnare mössa och hårband till fotbollen. Lillebror införskaffade ett par nya dojjor och microsoft points till X-boxen.

Sen fick jag ju träffa min underbara Frida också. alltid lika söt! jag passade på att hänga lite hos henne medan jag invänta lillebror.

Pluggandet går bra. dock är det typ nedlagt för idag. snart bär det av till fotbollsträning. Så målet är att skriva lite mer än en sida imorgon, så är skiten Klart!

Hoppas att jag kan lämna in den på fredag när jag ändå är i stan tar ju gratisbussen till v-rås med mina solstrålar. Kameran ska med för att dokumentera vardagen.

Imorgon fick dem som ville träffa fadrarna och prova overaller. så det blir nog till att göra det imorgon kväll.

Men ja, nu är det onsdag. Onsdag betyder att nu är det nerförsbacke mot helgen.
Jag gillar't!

1 kommentar:

  1. Usch då vad är pappsen för sjuk?

    Han har inte riktigt förstått att han måste böja benet och dra där bak :p men på får han dom iaf :D
    och idag har stora killen både kissat och bajsat på pottan! flera gånger :)

    SvaraRadera