Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 3 februari 2011

Torsdaaaaa!

hej o hå i lingonskogen!

Idag är det storm ute.. När jag håller på att blåsa omkull, då är det illa!

våran lilla grusväg är nu täckt av is med ett lager vatten uppepå så det är förenat med livsfara. jag tror inte jag kommer iväg med bilen. det var tveksamt igår, idag är dte kört vill jag lova. :D

så idag ägnar vi oss åt tentaskrivning. det går helt okej. är inte alls stressad längre. Har ju skitlång tid på mig. har bara 3 grejjer jag ska göra nästa vecka också, KLOK föreläsning på måndag eftermiddag ( studieteknik och annat bra att veta) lektion på tisdag förmiddag och sen info i västerås på fredag. Så detta ska vi lätt grejja!


Snart är det helg!

1 kommentar:

  1. Ja men jävlar du vad vad det blåste ute i förmiddags!
    Här spöregnade det också, haha jag sa till Marit,
    -Det var du som skulle hämta River idag va :p

    Mejlade över cv och personligt brev till dej, men är lite osäker på vad som hände med det personliga brevet för det blev en vit plutt när jag laddade upp det så du får säga till om den inte skulle gå att öppna :)
    Jag hoppas jag mailade rätt iaf :p

    Vi har inga planer alls i helgen mer än att mysa så det är bara att komma över på fika :)

    Hade vart en rolig syn att se er två fara runt där ute :p

    Bara att hör av dej när du känner för att komma in :) men i morgon har jag sovmorgon till minst halv tio :D hoppas jag iaf, bara för det vaknar säker Riva klockan åtta :p

    SvaraRadera