Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 23 februari 2011

Elin!

Så jävla glad jag är i Elin! Vilken härlig Tjej!

så här härligt glad och sprallig och pratig!

Precis som jag fast lite bättre!

Kärlek åt MDH just nu.. För att tack vare er så träffade jag Elin!


nu är det snart dags för fotbollsträning. Är skittrött idag och skulle nog hellre vilja sova. Men jag vet att när jag väl kommer dit så blir det skitkul iallfall.

Imorgon blir det hemma plugg! Massor att göra. Massor att göra i helgen också. men nu känns det som att man är på G igen. det tar liksom ett tag att få fart på hjärncellerna. :D

Nej mot nya Äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar