Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 24 februari 2011

Heja Hellner o Jönsson!

Ja tanken var ju plugg idag. Det har väll gått sådär. kanske inte so oerhört överdrivet bra. men det har väll blivit lite gjort iallfall fall.. Tänkte att ni skulle få komma in på mitt plugg kontor och få se hur jag har det.


Så här ser det ju då oftast ut. som ni ser, papper och böcker överallt!

Sen kan det ju liksom bli skid VM på tv och då flyttas kontoret ett par meter åt höger och ja, vad ska man säga, koncentrationen blir då inte längre på Topp!
Som ni ser, böcker i en hög på sängen, Papper lite här och där och Hunden tycker jag är allmänt knäpp när jag skriker åt dumburken på hyllan framför.

Tjejerna gick det ju inte riktigt så bra för som vi hade hoppats. Men Markus Hellner och Emil Jönsson, KÄRLEK!
Emil Jönsson och Anna Haag är ju bra för jävla söta tillsammans också!

Imorgon kör vi långdag igen i skolan, Sen mina vänner är det helg! Wiiihooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar