Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 6 februari 2011

Så mycket att göra så lite lust!

Söndag idag. Finns mycket jag skulle behöva göra. Har inte lust att göra något av det. :P
Är trött idag. Är sådär när man är uppe alldeles för länge 2 dagar i rad. igår skulle jag gå och lägga mig. Men sen så dök en viss liten dam upp på FB och då kan jag inte riktigt säga god natt. så det får jag sote för idag. Men hon är värd det tusen gånbger om.

Skulle helst bara gå ut och skotta mig en grop i en snöhög, sitta där i solskenet och dricka varm choklad och drömma mig in i min fantasivärld. :)

Chomper och jag har iallafall vart ute på promenad i över en timme. Det var skönt. skönt att få rensa huvet lite. eller rensa och rensa. Bearbeta det som flyger runt där inne.

Näe nu ska jag röjja lite här inne. Bland kläder och hundleksaker. Sen ska jag väll försöka gröta igenom lite i böckerna igen. Så den här Tenta blir klar nångång!

Hoppas Ni njuter av denna underbara Söndag. imorgon är det måndag igen och det betyder att det bara är 5 dagar kvar till helg! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar