Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 21 februari 2011

Hello

Idag är det måndag och vi har tagit Nya tag på Livet. Efter en downperiod så är vi nu tillbaka i världsklass och tänker ta världen med storm!

Plugget har gått förvånandsvärt bra idag. Motivationen är tillbaka. har några sidor kvar att läsa tills imorgon, dom tar vi efter skolan idag eller efter träningen ikväll.

Nu ska jag snart slänga mig i bilen och ta mig iväg mot staden.

Fick en sån här tanke att jag skulle slänga in ett Dagens vill ha/dagens vill inte Ha. i bloggen och se om jag kan köra en sån minst varje dag. Så vi provar väll får vi se.

Dagens Vill Ha
: ett saftigt Äpple!
Dagens Vill Inte Ha: Mer snö!

Jag är Vinterälskare som ni vet. Men nu längtar jag efter sommar och myspys med mina bästa!
Just nu tänkar jag inte på de där 30 gradiga varma dagarna för dem gillar jag inte, Jag tänker på de där härliga sommarkvällarna på stranden med eld på grillplatsen, goda vänner och mycket prat och skratt!

Jag tror fanimej att vi ska göra sommaren 2011 till den bästa hittills! Eller vad säger ni?


måste bara kommetera Big Brother som börja igår. Jag tror jag skulle kunna fixa att leva så ett tag. Bara glida runt sådär. Få lite galna upptåg att göra. Mmm varför inte.

Skulle nog sakna skogen och fotbollen och allt annat rejält.. Men jag är ju ganska social av mig. har ju inte svårt med människor. det är ju inte ofta jag blir osams med någon så.

Vad tror ni? Anna Panna i BB skulle det funka?

Just jävlar skolan var det..
Vi ses!

1 kommentar:

  1. japp det skulle funka :)
    det skulle faktiskt vara skönt att vara borta från världen ett tag men jag skulle slå ihjäl alla som ligger och pratar klockan fyra på morgonen :P

    SvaraRadera