Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 24 februari 2011

plugilugg-lugg-tugg!

Nu jävlar ska här läsas och skrivas på Tentan!

Tentan ska ju vara 8-9 sidor ( utan framsida, innehållsförteckning och källförteckning) Vilket betyder att jag har en Jävla massa att skriva. men jag har som så kommit igång lite smått har massa litteratur som ska läsas tills i morgon. Men jag skriver lite på Tentan också under tiden. för jag orkar inte bara sitt och läsa allt rakt uppochned.

så just nu har jag 7-8 sidor kvar att skriva. :D

träningen blev inställd igår. :( när jag kom dit så var det bara Ida och Emelie där. och Emelie skulle gå tidigare eftersom Twinsen fyllde. så vi bestämde oss för att dra hem.

så där satt jag och körde helt i onödan..

nej nu ska jag sluta skriva här och göra det jag ska istället.

Dagens vill ha: ett nystädat rum med en nybäddad säng
Dagens vill inte ha: så jävla mycket tankar i mitt huvud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar