Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 28 februari 2011

last day

sista februari idag! Härligt!

Kan passa på att slänga in ett grattis Till Roffemannen, hoppas dagen din blir fylld av tårta! ;)

Våren närmar sig med stormsteg. iallfall teroretiskt, praktist, not so much, om man tittar ut genom fönstret. :D

man brukar ju sova so mysigt i nybäddad säng. men inte då. har vart vaken sen typ 5 eller nått.. eller du vet man somna till men man vaknar hela tiden, ingen djup sömn liksom.. Jobbigt det där. Kommer kännas under dagen kan jag lova.

långdag i skolan följt av träning står på schemat idag.

Imorgon blir det en sväng till V-rås

Sen blir det tenta skriva resten av veckan.

Min lilla mamma har gått o blitt sjuk med. så nu ligger hon uppe i soffan och myser sig. Chomper är snäll och tar hand om henne. :)

Daganes vill ha: en stor kram av Julius
Dagens vill inte ha: långtråkig föreläsning.


Nehe ska snart ta och packa ihop min lilla väska och dra mig mot staden och MDH.

1 kommentar: