Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 27 februari 2011

Helgen!

Igår hade jag en riktig slöardag. orkade typ ingeting.. blev mycke TV tittande. var med mamma till TP. men det var ju packat med folk.. så jag gick till Onoff och köpte 2 filmer istället.
sen handla vi på Coop innan vi åkte hem igen.

Såg The Kids Are All Right, inte så bra som jag trodde. den har ju fått bra betyg men näe, så jävla bra var den inte, finns bättre i min mening. ;)

idag har jag städat och håller på med pluggandet. Heja mig! :D pratat lite med Farfar o Kerstin, Kerstin skulle vara snäll o promenera lite Med Chomper på Måndag och Tisdag när jag är i skolan. :)

Känner att jag behöver ha lite Sol igen, vill ha vår nu. Börjar bli lite trött på thermobraller nu asså!

Dagens vill ha
: handbollsresa
Dagens vill inte ha: tråkväder!

1 kommentar: