Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 20 februari 2011

Norge alternativt ikke Norge?

Asså Skit också! hade ju fattat fel.( igen) trodde Larvik -Leipzig matchen var helgen efter TEN2 men så var det ju inte! den matchen är om 3 veckor! BAJS!

Så nu snurrar tankarna runt om jag kan åka eller inte. Tåg är uteslutet. passar inte med tiderna. Börjar ju VFU:n på Måndagen så då måste jag vara tillbaka. Vilket betyder att det blir till att Köra. mist 7 timmar till Kjell Roger i Sandfjord på fredan och sen hem på söndan.

APA!


jag som hade sett fram emot att se den matchen. Missar ju FC Midtjylland - Viborg nästa helg. hoppas kunna se den på TV iallafall.

Men fan också. Hur ska jag göra nu? :S

Silke ska dit, Jag vill ju träffa min Silke ju.

Oh Beslutsångest AB!

Norge mitt Norge, Hur ska jag göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar