Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 2 februari 2011

Glasögonorm -JAVISST!

idag har jag vart till staden och fixat glasögon. så nu kommer jag kunna se vad lärarna skriver. och allt annat nödvändigt som man ska se. optikern skratta lite åt mig. föra jag har olika fel på mina ögon. Lite roligt tyckte han det var. kul att man kunde förgylla hans vardag då. :D

nästa vecka piper det ner ett sms, och då får jag hämta ut mina nya fina glasögon. 1 par fick jag på köpet. Det skadar inte att ha ett par i reserv helt klart.

Julia min underbara Julia, utan att hon själv visste om det så hjälpte hon mig komma igång med min tenta. :) så nu skriver jag så det glöder om fingrarna. nej det var att ta i. Men jag har kommit igång iallafall och det känns skönt. Hoppas bara att den blir godkänd. jag är ju inte direkt känd för att använda ett vetenskapligt språk.. får ju för fasiken slå upp varannat ord och se vad det betyder. :D

Huvudverk har jag fått också. säker allt jäkla jobb framför datorn. Så jag hoppar träningen ikväll. Ingen motivation alls till att träna när det spränger i pannan.

aja. tillbaka till mina bästa vänner böckerna.. ;)

2 kommentarer:

  1. Haha nej jag är ju inte direkt så sportig av mej :P

    Klart jag kan maila över det så du slipper släpa eländet :p
    Fast jag vet inte riktigt hur många jag behöver, men några upplagor skulle vara bra :)

    SvaraRadera