Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 15 februari 2012

11 barns mamma

Det som är bra med VFU är ju att man ska prova på saker. Så idag tog jag tillfället i akt och blev 11 barns mamma. alla barnen var dock i åldrarna 4-6år. detta var mindre bra planerat.

Så här var det.

Det har ju snöat asamycket i natt så när vi gick ut på förmiddagen så grävde jag en stol till mig själv i en snövall. två av tjejerna på min avdelning kom och gjorde lika dant. sen sa jag åt dom att gå och fixa pannkaka åt mig men de vägrade och sa att jag var deras mamma och jag skulle minsann fixa mat åt dem. sagt och gjort. på den vägen var det. det slutade med att jag hade 11 ungar som jag släpa runt på. :P dom hade skitkul och jag slapp frysa. :P Vi var till läkarn och gipsade armar. var till skolan med en hög. Jag var på jobbet med mina barn det funkade inte så jag fick sparken. :P Vi köpte korv med bröd av vår snälla "granne" i kiosken.. herregud gick igenom en livstid på 1,5 timme tror jag. :P Huvudsaken är att ungarna hade roligt. ;)

Nu sitter jag o väntar på att sista avsnittet av Glee kan bli färdig laddat så jag kan se det. Ska nog messa Älsklingen också. Vill inte väcka henne om hon sover dock. Min stackars sjukling.

Sen ska jag förbereda mig för min "intervju" som jag troligtvis har imorgon.

2 kommentarer: