Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 13 februari 2012

Välkommen till Världen...

Lilla Jonathan.

I natt var det dags igen. :P

Drömde att Älsklingen och jag var på förlossningen. och Lilla Jonathan kom till världen. Det var en sjuk upplevelse. och säkerligen inte alls i stil med vad som egentligen försegår där inne. Men ut kom han vår lille guldklimp och han var den sötaste jag någonsin sett. Älsklingen var en klippa förstås och för en gångs skull var jag inte livrädd. :P

Själva förlossnings situationen var inte så mycket med i drömmen. Det var mer liksom några timmar senare eller nått när vi var inne på vårt rum och Linnea satt där på sängen med en sovandes Jonathan i famnen. han hade mörkt hår och en mörkblå sparkdräkt på sig.

Dom var bara så otroligt fina mina älsklingar. Jag satt brevid dem och Jonathan hade sin hand runt mitt finger och det var bara så otroligt häftigt att han äntligen var där.

Sen kom Rasmus dit med Freja. och jag flytta på mig så hon fick krypa upp brevid sin mamma o lillebror. hennes ögon bara lyste och hon var så söt. Rasmus gick runt och gav Linnea en puss på pannan och dom viskade om något och log mot varandra.

sedan vaknade jag och kunde inte sova på typ 2 timmar. blandade känslor i kroppen.. :P

Det komiska är att han Hette Jonathan. hur ofta händer det att man drömmer om sånt man pratat om??

Sen somnade jag om igen och drömde om wordfeud.. det var mindre spännande.

1 kommentar: