Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 8 februari 2012

We found love in a hopeless place

2 månader har sprungit förbi. Det är galet.

Fast när man är tillsammans med världens finaste är det väll inte konstigt att tiden springer förbi.

Hon gör mig skakig i knäna. Hon får mig att glömma bort att andas.
Men framför allt får hon mig att må bättre än vad jag nånsin trodde var möjligt.

Jag Älskar Henne


7 kommentarer:

  1. Vem är Hon? Någon jag har missat?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte. kanske det. ;)

      Radera
    2. ooh.. berätta mer :P

      Radera
    3. Hon är den underbaraste Människan som finns på denna jord. Hon gör mig lyckligast i världen och jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne.
      ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

      Sen är hon grym på att kyssas också. ;)

      Radera
    4. Är jag? Ehm... jag menar... är hon? ;)

      Radera
  2. Sv: Du får diska nästa gång du kommer hit? ;)

    SvaraRadera