Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 14 februari 2012

Jag tror mitt hjärta blöder

Det är Alla Hjärtans dag och Min Älskling är sjuk.

Hon hade planerat som en tok för att komma hit och vara här när jag kom hem idag. Utan att jag skulle veta om det. Och sen gick de planerna i stöpet. Visserligen hade jag det på känn- Asså att hon hade planerat nått lurt för idag.

Men men Vi får ta igen det i helgen. :)

Planerna på VFU:n gick i stöpet de också. All ordinarie personal var sjuk idag på min avdelning. Strålande. Man får ju ta mer ansvar än vad man egentligen ska göra. Men men man har ju jobbat förr så man vet ju hur det är att stå där utan personal och inga vikarier att tillgå.

Positiva med dagen är att jag fick se PLL och imorgon kan jag se ett nytt avsnitt av Glee.

Man måste ju försöka se en strimma ljus i det eviga mörka.

Vill slänga mig i bilen och åka hem till henne och krypa ner brevid henne i sängen och bara hålla om henne. Men jag vet att det inte är särskilt smart. Även om det är det vi båda vill just nu. Så kommer vi ångra det i helgen om jag ligger död då.

Jag hoppas innerligt att jag slipper dagis bacillerna denna vecka. för jag pallar verkligen inte att bli sjuk till helgen när vi får vara ensamma för en gångs skull. Får se till att få i sig tillräckligt med sömn så kroppen orkar stå emot.

1 kommentar: