Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 28 februari 2012

All the other kids.

Sitter just nu på MDH. är tröttare en vad jag trodde. Sov ändå hyffsat bra inatt även fast världens finaste låg och sov brevid. har bestämt mig för att titta på PLL innan jag ger mig på hemtentan igen.. huvudet är inte okej just nu. Glömde ta medicin innan jag åkte också. så just nu är jag extra död. men men får skylla mig själv.

Det är skönt att Linnea smälter in så bra i min familj. Jag hoppas att hon känner att hon gör det också.

Hon är så jävla söt när hon är nyvaken. :P Hon är alltid söt. Men det tror hon ju inte på.

nehe undrar om avsnittet har laddat sig lite nu då så jag kan titta.. Paige va ju tillbaka i förra avsnittet. Hoppas hon är med idag igen.

Just det.. När vi parkerat och Lillebror gick in i skolan så var det en Lärare som hejade och pratade med mig. Problemet är att jag inte minns vem hon var. :P Men tror det var henne vi hade i Religion o Samhällskunskap. har ett svagt minne av det.. Hmm. måste kolla upp det när jag kommer hem. :P

sitter o dricker älsklingens fanta.. är det dumt att jag saknar henne redan?? Ge mig Fredag! eller ge mig en klar Hemtenta så jag kan våldgästa henne resten av veckan. :P

1 kommentar:

  1. Hallåja ego! Det finns fler som har hemtentor att skriva ;)

    SvaraRadera