Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 22 februari 2012

Kära Linnea.
Du må vara sur och vresig och ha vaknat på fel sida ibland.
Men jag älskar dig lika mycket ändå.
Jag vet att de är tufft just nu. Men vi ska klara oss igenom det här.
För det kommer vara värt allt slit och jävliga dagar när vi står där med examensbevisen i handen.
Jag vet att jag inte alltid är så bra på att peppa dig. Men jag gör mitt bästa.
Jag finns här. Även om här inte alltid är precis vid din sida.
Jag hoppas att här är i ditt hjärta dock. för du finns i mitt.
Jag hoppas även att här är i dina tankar. För du finns i mina.
Jag Älskar dig så otroligt mycket.
Jag skulle vilja ge dig allt i världen som du vill ha. Men det kan jag inte.
Jag kan ge dig mig dock, mitt hjärta.
Jag hoppas att det räcker just nu.
För mig finns det ingen annan, bara du.

♥ Jag Älskar dig! ♥

1 kommentar: