Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


lördag 11 februari 2012

Det blir bättre frammot natten...

Sådärja! Ångesten börjar ge med sig lite. Pluggandet har gått hyfsat idag. Känner mig nöjd med dagen. Kan åka hem till Älsklingen med gott samvete imorgon. :)

Men ska vi sumera dessa två dagar lite grann då.. Fredag underbara fredag. Började på hemmaplan.. Några underbara promenader med GoseChomper. Sedan blev det in till MDH för att träffa min älskling och hennes basgrupp fick jag på köpet. ;) när de pluggat klart och jag gett upp hoppet om min tenta. ;) så tog Linnea och jag vårt pick och pack och drog. Eller ja först var vi till Bibblan och lämna tillbaka 5/6 böcker. Bye bye Fräs liksom.

Eftersom Linnea inte har koll på E-tuna tog vi en liten omväg så hon fick spana in broarna över ån. ;) Sedan tog vi och åkte den andra vägen hem till henne. Tror nog fan min väg går snabbare. Men iallafall. Vi skulle införskaffa råvaror för att laga till en gudomlig middag. och när vi går på Willys så piper det i högtalarna likt en tickande bomb i en James Bond film. Nu sprängs vi i luften säger min älskling och ger mig en kram på som en söt 5åring. :P Sen ångrar hon säger. nått i stil med att det är säkert brandlarm.. Mycket riktigt.. Alla fick utrymma byggnaden för brand hade utbrutit i lokalen..

Linnea Vart överlycklig över att det skulle komma brandmän. Jag var inte lika överlycklig över hennes överlyckelse. ;)

tillsist kom brandmännen och till Linneas stor besvikelse gick de in genom baksidan av butiken. Men hon fick se dom när vi fick gå tillbaka in igen.. Troligtvis hade nån idiot rökt på toaletten.

Mat inhandlades och vi körde hem Till Linnea. där slängdes grejjerna in och vi gick för att hämta hem Freja från hennes mormor och morfar. Linnea blev kidnappad av sin storebror och jag blev kvar hemma hos Frejas mormor och morfar. sen kom Linnea tillbaka. Jag fick på Freja nästan alla kläder utan allt för mycket bråk. Sen blev det en snabb sväng ner på staden där vi inte hittade det vi skulle och fick i stället gå hem igen.. Kallt var det.

sen fixade jag lite disk och Linnea fixa goda hamburgare. jag fick inte diska mer och Linnea tog en dusch medans jag och Freja kolla pippi. Sen kom Johan ( linneas Storebror) med god paj och jag fick lära mig att Linnea gillar vaniljsås, och jag menar verkligen GILLAR.

Johan stoppade sedan vaniljsås i Linneas näsa och syskonkärleken var på hög nivå. Johan gick och linnea stoppa Freja i säng.

Resten av kvällen är ej för era ögon men det var myspys på hög nivå innan jag var tvungen att hoppa in i det lilla blåbäret när klockan redan slagit lördag.

Hemma blev det lite prat med päronen innan jag o Chomper styrde in oss i sängen där jag drömde konstiga drömmar innan det var dags att kliva upp. Morgonen var ju sådär om ni läst tidigare inlägg. sedan blev det plugg, som somsagt gått bra ändå.

aster och Farbror kom på fika för att fira lillebror och mamma. Farbror hade med sig 12,5 kilo russin typ! Anna Gillar't!

Har även hunnit promenera med gosvovven idag med. Men det var kallt idag. Har även skypat en del med darling och nu blir det väll snart mat innan det vankas melodifestival.

all in all en bra helg so far. Imorgon får jag träffa världens finaste igen..

Jag har det ganska bra ändå. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar