Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 19 februari 2012

Bästaste Helg! ♥

En underbar helg lider mot sitt slut. Just nu sitter jag och är lite uppstressad över allt jag måste hinna göra imorgon.. Men sen känner jag att Näe. Jag hinner det jag hinner. Världen går inte under.

Jag har gjort min fältstudie och min observation imorgon förhoppningsvis. Det är det viktigaste.

Sen då.. ska vi ta ett snack om helgen eller?

Världens Mest Älskade Linnea hoppade på bussen och kom hem till mig i Fredags. Jag är sjukt glad över det. :) Det är ju sjukt att man kan älska någon så mycket. ♥ I varje fall. kvällen tillbringades Hemma hos mig. Myspys! =)

Lördag blev det en sväng till Ikea. Där vi nog båda blev bäbis sjuka.. Linnea mest dock. ;) Vi införskaffa oss grönsaker och en tavelram. och drömde om framtiden. Sen blev det intag av energi i form av mat på MAX!

Efter detta dipåstopp for vi mot Katrineholm för mera mys och övernattning. Vi skulle se på Gråtfilm men så fort det började hända saker hackade skivan som en hackspett och inge mer filmys. däremot införskaffade jag en godispåse och myset förflyttades till Linneas säng. Där jag dock somnade alldeles för tidigt.

Dagen idag har spenderats i Framtidens tecken. Jag har fått mig en rundtur i aktrineholm. Freja har fått nya kläder och Linneas kök har fått mera ingredienser att förvara så att Linnea och Freja överlever veckan.

Nu är det strax dax för så ska det låta. efter det blir det en dusch och sedan hopp i säng. för imorgon är det ännu en ny lång dag på en ny lång vecka innan det blir mer mys med min älskade och så får jag ju träffa världens Bästa Frejson igen!

Jag gillar´t!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar