Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 1 februari 2012

Ge mig ett baksäte för fan!

Jag är så sjukt kär så det finns inte! Jag tror inte hon fattar vad hon gör med mig. jag tror inte hon fattar hur mycket jag tycker om henne. Hennes ögon, hennes leende, hennes allt! Jag är bara så galet kär i henne.

Jag vill bara ha henne. Hela tiden.. Idag så.. shit.. det tog allt vad jag hade i mig att inte kravla över till hennes säte i bilen och börja slita kläderna av henne.

Visserligen har jag en sån trevlig Vecka just nu. men jag tror inte det är bara dom hormonerna eller vad fasiken det är som styr. Det är ju svårt att hålla fingrarna i styr annars också. men just nu är det kaos i mitt huvud.

det är så många tankar men samtidigt är det alldeles tomt. Hennes händer får det ju att brinna i kroppen.. man har ju nästan lust att börja gråta när hon tar bort dom från min kropp. Hennes lite kalla hand på min nacke/hals idag asså.. Herregud! Ge mig mer! Jag vill ha hennes händer på mig överalllt!

Hon gör mig galen.

fy fan behöver bil med baksäte som aldrig förr just nu.. Ge mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar