Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 31 januari 2012

När du har blivit van, är du kung i stan!

Älsklingen fick besök. av sitt ex, eller nått. Vet inte vad jag tycker om den saken just nu. Men men inget jag kan göra åt det, så skitsamma. Jag tittade på PLL för att distrahera mig själv. men nu är det slut och jag lyssnar på Oliver o gänget låten som han den coola hunden sjunger.. Ni vet den där.

"Man är väll infödd, man har väll koll, Jag äger ingenting men, jag har storstadskontroll."

Älskar låten, längesen jag såg filmen dock.

Kom precis på att jag kommer kunna se ett nytt avsnitt av Glee imorgon. Score liksom.. Imorgon är det första februari också! Satfläsk vad tiden går!

Tänker tillbaka på skoldagen. Asså diggar vår lärare sjukt mycket.. Hon är grym.. bra humor och bjuder på sig själv. Älskar det.. Hon vet vad jag heter dessutom.. Konstigt att folk lägger mitt namn på minnet. Undrar varför egentligen. Hoppas dom ser mig på ett bra sätt och det är därför dom kommer ihåg mig.

Sanna är störtskön också. Hon har härlig humor och shit vilken människa. Vilket Liv. Vilken grej. Jag har inte ord. Är bara grymt tacksam för att jag har fått träffa henne och lära känna henne bättre. Hon är verkligen någon att se upp till.

nehe ska se om jag hittar någon vän att mobba lite tills Linnea kommer tillbaka till datorn eller det är dags att gå och lägga sig..

Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar